Головна » НУШ

     Група продовженого дня є однією з провідних форм організації життєдіяльності молодших школярів. Допомогти дитині сформувати та реалізувати свій пізнавальний і творчий потенціал, соціально адаптуватися,  навчитися плідно використовувати свій вільний час – є одним із головних завдань школи, що розв’язується за допомогою ГПД.
     Відповідно до загальної мети освіти, місією початкової школи за Концепцією Нової української школи є різнобічний розвиток  особистості дитини, формування в неї загальнокультурних і морально-етичних цінностей, ключових компетентностей, необхідних життєвих і соціальних навичок. Вимоги Нової української школи співпадають з основним завда ... Читати далі »

Категорія: НУШ | Переглядів: 59 | Додав: oktaviasadvari | Дата: 30.10.2020

     У другому класі НУШ юні здобувачі освіти продовжують подорож неймовірним світом навчання. Учні й надалі повторюють вивчене у першому класі та дізнаються нові цікавинки з математики та української мови, курсів «Я дсліджую світ» та «Мистецтво». А щоб допомогти учням зробити навчальний процес ще захопливішим, вчителі готують чимало цікавих вправ і корисних дидактичних матеріалів.
     НУШ – це не про сидіння за партою з рукою на руці. Це рух, навчальні ігри, експерименти та багато творчості. Заморожувати лід, вчитись платити за проїзд у громадському транспорті та робити покупки в супермаркеті, щоб вміти рахувати гроші та бути ощадливими, – так навчают ... Читати далі »

Категорія: НУШ | Переглядів: 50 | Додав: oktaviasadvari | Дата: 30.10.2020

     Так швидко минула осінь, на календарі грудень. А це означає, що минули вже перші три місяці навчання (100 днів) в Кольчинській ЗОШ для 44 першокласників НУШ. 
     МОН позиціонує Нову українську школу як ключову реформу в освіті України, яка несе новий освітній сенс, базується на принципах  дитиноцентризму та поваги до кожного учня. Головна мета  – створити школу, в якій буде приємно навчатись, і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосувати їх в житті. НУШ має стати школою, до якої учням приємно ходити. Саме тому кожен ранок у 1-2 класах нашої школи  починається з ранкового кола, яке сприяє створенню дружньої атмосфери, допомагає ... Читати далі »

Категорія: НУШ | Переглядів: 202 | Додав: oktaviasadvari | Дата: 09.12.2019

        Протягом березня першокласники знайомились з такими темами: «Професії», «Час», «Весна».
      Тематичний тиждень «Професії» дав  відповідь на запитання «Які бувають професії?», «Ким працюють мої батьки?», «Ким стати?», «Яку професію обрати».  Школярі об'єднувалися в групи, кожна з яких представляла певну професію. Учні визначали, що особливого в діяльності, пояснювали, чому вона їм подобається. Доводили , чому зробили саме такий вибір. Діти відгадували загадки, а відгадки не тільки називали, але й показувати. Копіювали представників тих професій, які їм подобаються, фантазували, якими можуть бути професії майбутнього,малювали їх. Герої улюб ... Читати далі »

Категорія: НУШ | Переглядів: 216 | Додав: innaroman1996 | Дата: 10.04.2019

     Протягом лютого першокласники ознайомлювалися з такими темами : «Спорт», «Мої улюблені книжки», «Транспорт».
     Перший тиждень ми ознайомилися із видами спорту та збагатили словниковий запас на спортивну тематику. Цікавими були завдання із відтворення в різних видах діяльності знань про спорт.
     Тиждень «Мої улюблені книжки» розпочався із утворення назви тематичного тижня. В цьому діткам допомогли магнітні літери.  Ще їм сподобалась інтерактивна вправа «Гронування». Цього тижня ми складали «Порадник для читача». Ознайомилися учні  з короткою історією виникнення книжки, роллю книжки в житті людини.
    Головними завданнями тижня « ... Читати далі »

Категорія: НУШ | Переглядів: 197 | Додав: innaroman1996 | Дата: 01.03.2019

      Протягом січня першокласники ознайомлювалися з такими темами : «Світ захоплень», «Я-мандрівник», «Ми- дослідники».
      Перший тиждень ми ознайомилися із захопленнями і вподобаннями наших учнів,спробували створити асоціативний кущ та діаграму.На уроках математики розв’язували завдання та конкретні життєві проблеми описані у задачах.
     Тиждень «Я – мандрівник» розпочався із утворення назви тематичного тижня.В цьому діткам допомогли магнітні літери.  Ще їм сподобалось позначення контурів транспорту через послідовне з’єднання цифр , необхідного для мандрівки Україною. Цього тижня ми готували листівки до Дня Соборності України,мандрували до Києва,дізналися історію столиці.
    Мандруюючи на південний контине ... Читати далі »

Категорія: НУШ | Переглядів: 580 | Додав: zpzp | Дата: 04.02.2019

     Тиждень розпочався із ранкового кола, на якому учні розгадавши ребус дізналися про тему тижня. В понеділок діти мали можливість поспостерігати за змінами в живій і неживій природі, дослідити довкілля,розглянути іній під лупою та висловити свої думки. Під час екскурсії ми старалися знаходити взаємозв’язки в природі зимою. Вже в класі учні ліпили сніговиків із штучного снігу, який виготовляли із крохмалю та олії, піни для гоління та соди. Учні отримали велике задоволення від проробленої роботи.
     Цього тижня учні переглянули презентації про те як рослини готуються до зими та як зимують звірі та птахи, емоційно сприймали та виконували твори мистецтва про зиму.
    &n ... Читати далі »

Категорія: НУШ | Переглядів: 467 | Додав: zpzp | Дата: 11.12.2018

   Протягом листопада першокласники зі своїми вчителями  знайомилися з такими темами  як «Ігри», «Театр», «Мода» та «Пригоди краплинки».

     Тематичний тиждень «Ігри» розпочався із цікавої гри «Кубик запитань», де учні мали змогу висловити свої думки на такі запитання:
• Чому ти любиш бавитися?
• Яка твоя улюблена лічилка?
• Яка твоя улюблена гра?
• Чим ти любиш займатися у вільний час?
• У які ... Читати далі »
Категорія: НУШ | Переглядів: 648 | Додав: zpzp | Дата: 05.12.2018

     Уже майже два місяці учні 1-х класів навчаються за новою методикою - НУШ. За цей час   навчання у школі вдалося реалізувати такі завдання: створити умови для цікавого й радісного навчання; організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями; навчати активного слухання в умовах усного спілкування; навчати взаємодії в парах та групах; сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до школи й у школі; допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.
     Ми вчимося створювати у класі дружнє середовище — простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого ... Читати далі »

Категорія: НУШ | Переглядів: 336 | Додав: zpzp | Дата: 30.10.2018