Уже майже два місяці учні 1-х класів навчаються за новою методикою - НУШ. За цей час   навчання у школі вдалося реалізувати такі завдання: створити умови для цікавого й радісного навчання; організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями; навчати активного слухання в умовах усного спілкування; навчати взаємодії в парах та групах; сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до школи й у школі; допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.
     Ми вчимося створювати у класі дружнє середовище — простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого ... Читати далі »

Категорія: НУШ | Переглядів: 436 | Додав: zpzp | Дата: 30.10.2018

     З 22 по 26 жовтня у школі у школі пройшов тиждень трудового навчання, координаторами якого є вчителі Удут Ю .Ю т ... Читати далі »
Категорія: Тематичні тижні | Переглядів: 441 | Додав: zpzp | Дата: 30.10.2018

Педагогічна творчість -

це здатність допомогти

людині пізнати свій внутрішній світ...

навчити її розуміти і створювати прекрасне.

... Читати далі »
Категорія: Тематичні тижні | Переглядів: 397 | Додав: zpzp | Дата: 30.10.2018

   30 жовтня 2018 року в нашій школі відбувся І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з географії та економіки. До олімпіадного процесу були залучені кращі знавці географії 8 - 11 класів, які випробували свої сили. Деякі з них отримають можливість взяти участь у ІІ етапі олімпіад з географії і представити нашу школу на районному рівні.
Протокол

Завдання І етапу Всеукраїнської олімпіади з географії

Протокол

Завдання І етапу Всеукраїнської олімпіади з економіки

Категорія: Олімпіади / Конкурси / Змагання | Переглядів: 310 | Додав: zpzp | Дата: 30.10.2018 | Коментарі (0)

   Різноманіття ситуацій, з якими стикається молоде покоління, висуває перед системою загальної середньої освіти широкий спектр завдань, пов'язаний з накопиченням учнями позитивного досвіду, знаходженням відповідей на питання, що стосуються реальних явищ навколишнього світу. Олімпіадні фізичні завдання відносяться до розряду відкритих пізнавальних проблем, вирішення яких може бути здійснено різними способами. Принципово важливим є накопичення учнями позитивного досвіду розв’язання олімпіадних завдань. Саме тому в ці жовтневі дні ОЛІМПІАДА з фізики,з астрономії є важливим випробуванням для учнів школи,які мають повагу до предмету фізики і астрономії,до власного навчання,яке веде їх до реального впізнання світу в цілому.

Протокол

Завда ... Читати далі »

Категорія: Олімпіади / Конкурси / Змагання | Переглядів: 404 | Додав: zpzp | Дата: 30.10.2018 | Коментарі (0)