У категорії матеріалів: 9
Показано матеріалів: 1-9


  Вітаємо переможців ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів та Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т. Шевченка:

 

Обдаровані учні | Переглядів: 531 | Додав: zpzp | Дата: 02.01.2018 | Коментарі (0)

  Вітаємо переможців ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів та Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т. Шевченка:

 

Обдаровані учні | Переглядів: 488 | Додав: zpzp | Дата: 02.01.2018 | Коментарі (0)

Медвідь Андрій

учень 11 класу

 

Обдаровані учні | Переглядів: 910 | Додав: zpzp | Дата: 16.12.2016

Соскида Вікторія

учениця 10 класу

 

Обдаровані учні | Переглядів: 865 | Додав: zpzp | Дата: 16.12.2016

Окс Анастасія

Обдаровані учні | Переглядів: 556 | Додав: zpzp | Дата: 11.12.2015

Аліна Русланівна Станкович

учениця 8-Б класу.
Улюблена справа – відвідування концертів, подорожі.
Улюблене заняття – спів та гра на фортепіано.
   
 
Обдаровані учні | Переглядів: 1006 | Додав: zpzp | Дата: 07.04.2013

Мирослав Мирославович Масалов
учень  8-Б класу

 

Улюблена справа – спостереження та догляд за свійськими тваринами.

 

Улюблений жанр – гумореска.
Улюблена гра – шахи.
Обдаровані учні | Переглядів: 1126 | Додав: zpzp | Дата: 02.04.2013

Основою обдарованості є розвинена, стійка, яка не піддається ніякому тиску пізнавальна потреба – потреба в роботі розуму, радість від розумової праці. Обдаровані діти дуже рано настроюються на накопичення і переробку знань і відчувають по-справжньому комфортний стан тільки тоді, коли вони можуть спокійно ці знання здобувати.
До теперішнього часу накопичилося вже достатня кількість фактів, що свідчать про серйозність ролі пізнавальної потреби у розвитку здібностей, у тому числі високих здібностей (обдарувань). Як же розпізнати цю потребу, і в чому саме полягає її роль?
Справа в тому, що від природи немає ніяких здібностей, є тільки задатки, тобто анатомо-фізіологічні передумови, які можуть перетворитися (а можуть і не перетворитися) у здатності. Задатки є у всіх, але у всіх різні. Їх необхідно розвивати, щоб перетворити в здібності.
Сократ: "В кожній людині є сонце. Тільки дайте йому світити". Кожна школа - велика і мала, столична і сільська буде сонцесяйною на освітянському небосхилі завдяки розкритим талантам у своїх учнів.
Обдаровані учні | Переглядів: 2480 | Додав: S_Admin | Дата: 07.04.2012

Золота чи срібна медаль не повинна бути самоціллю навчаючись у школі. Але ця нагорода є шанованою відзнакою всіх здобутків та успіхів у навчанні випускника школи.

Кожна така медаль є, ніби, черговою цеглинкою основи тої виправданої честі і слави будь-якого навчального закладу. Тож, ми повинні не тільки не забувати наших медалістів, а й завжди ставити у приклад наступним поколінням.

Багато із випускників-медалістів є вже батьками дітей, які зараз навчаються в школі. Маємо сподівання, що їм буде особливо приємно прочитати знайоме прізвище, побачити фото у почесній галереї випускників-медалістів "Золотий фонд школи" на нашому сайті і, хоча б пошепки, з гордістю сказати: "Це моя мамка" чи "Це мій татко"...

 

Обдаровані учні | Переглядів: 3917 | Додав: S_Admin | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)