Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 116
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 11 12 »

Нормативно-правова база з виховної роботи | Переглядів: 77 | Додав: innaroman1996 | Дата: 07.02.2020

Останнім часом суспільство почало піднімати питання булінгу у школі. Також активно обговорюється проблема цькування серед учнівства. Але, на жаль, об’єктом булінгу стають не тільки діти, а й учителі.
Чи стикались ви з тим, що учні обговорюють ваш зовнішній вигляд чи особисте життя, а ви через це перебуваєте у стані постійного стресу? А після проведеного уроку у вас виникаю бажання залишити школу чи взагалі професію? Подумайте, можливо, ви стали жертвою булінгу з боку учнів.
Але все ж таки варто відрізняти недисциплінованість та невихованість від цькування. Де межа між поганою поведінкою та булінгом?
Справа у тому, що булінг має систематичний характер. Давайте розберемось, якими ж є прояви булінгу.


Прояви булінгу


1. Ігнорування. Це пасивний вид булінгу. Він може виявлятися в ігноруванні слів учителя, його звернень та зауважень. Чи було у вас таке, що учні показово вас не помічали чи відмовлялися відповідати на запитання? Якщо це відбувається систематично, то має місце пасивний вид булінгу – ігнорування.
 

Булінг | Переглядів: 67 | Додав: innaroman1996 | Дата: 03.12.2019

Корисні правила-поради для  профілактики і подолання кібер-буллінгу,
з якими потрібно познайомити дітей:

1.      Не поспішай
            Не поспішай, не виплескуй свій  негатив у кібер-простір. Важливо домовитись із  дитиною, щоб вона не відповідала на вразливі повідомлення до того, як порадиться з дорослими. Старшим дітям запропонуйте правило: перед тим, як писати і відправляти повідомлення, потрібно заспокоїтись, притишити роздратування, злість, образу, гнів. Емоції – погані порадники, вони минають, а написане і відправлене в Інтернет продовжує нести і помножувати негатив уже без Вашої волі і контролю.
2.      Будуй свою репутацію
            Будуй власну онлайн-репутацію, не провокуйся ілюзією анонімності. Інтернет – це особливе середовище із своїми правилами поведінки - «нетикетом» (новоутворення від англ. net –мережа і «етикет»).  Хоча кібер-простір і надає додаткові можливості відчути свободу і розкутість завдяки анонімності, дитині потрібно роз’яснити, що існують способи довідатись, хто саме відправив повідомлення, хто стоїть за певним ніком (анонімним псевдонімом). І якщо некоректні дії у віртуальному просторі призводять до реальної шкоди – від анонімності залишається лише ілюзія: все тайне стає явним. У віртуальному просторі, як і в реальному, діє золоте правило: стався і дій стосовно інших так, як хотів би, щоб ставились до тебе. Крім того, Інтернет фіксує історію, яка складається із публічних дій учасників і визначає його онлайн-репутацію – накопичений образ особистості в очах інших учасників: заплямувати її легко, виправити – важко.
 

Булінг | Переглядів: 108 | Додав: innaroman1996 | Дата: 03.12.2019

   Загальний рівень: обізнаність і залученість дорослих. Просвітницька робота (первинна профілактика).
   Рівень школи:

•    загальношкільне опитування;
•    загальношкільна конференція;
•    ефективна супервізія через певний час;
•    застосування дискусійних груп з працівників школи;
•    формування координаційних груп представників.
   На рівні класу:
•    впровадження правил класу проти булінгу;
•    тематичні зустрічі учнів класу;
•    тематичні зустрічі учнів і батьків.
   На індивідуальному рівні:
•    консультативні бесіди з булерами та їх жертвами;
•    серйозні бесіди з батьками дітей-булерів та їх жертв;
•    розробка індивідуальних планів втручання.


 

Булінг | Переглядів: 80 | Додав: innaroman1996 | Дата: 03.12.2019

Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 6, 11 класів закладів загальної середньої освіти

ПРОТОКОЛ

Протоколи | Переглядів: 149 | Додав: khatuna_udut1 | Дата: 20.03.2019

Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти

Протокол

Протоколи | Переглядів: 159 | Додав: khatuna_udut1 | Дата: 07.03.2019 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 31-40 ... 101-110 111-116