ГПД: СТРУКТУРА, ДІЯЛЬНІСТЬ
Робота ГПД в Кольчинській ЗОШ I - III ступенів
В 2018-2019 н. р. в Кольчинській ЗОШ I- III ст. працюють три групи продовженого дня:

Група подовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомогає організувати найсприятливіші умови для їх відпочинку, навчання і виховання. Режим дня в групах відповідає психологічним і віковим особливостям учнів. Робота в групах подовженого дня складається з двох напрямків: виконання домашніх завдань(самопідготовка) і ігрової діяльності, тобто відпочинку. Важливими структурними компонентами режиму дня ГПД є спортивна година, самопідготовка, виховна година, індивідуальна робота і заняття за інтересами.

Головна увага приділяється самопідготовці. Тут застосовується індивідуальний підхід до кожного учня, особливо до тих, хто відстає унавчанні, або навпаки - випереджає своїх однолітків у розумовій діяльності. Завдання самопідготовки: поглиблювати вміння і навички учнів самостійно виконувати домашні завдання, сприяти кращому засвоєнню навчального матеріалу, раціонально використовувати свій час; вчити дітей самостійно працювати з підручником; виховувати акуратність, старанність, взаємодопомогу, дисциплінованість.
Спортивна година, яка проводиться кожного дня, спрямована на активний відпочинок дітей на свіжому повітрі, на вдосконалення і розвиток рухових якостей, формування правильної постави у дітей. Під час години здоров"я широко використовуються різноманітні ігри, естафети, змагання та інші види фізичних вправ. Найбільше значення в житті дитини відіграє гра. Гра - постійна і незмінна супутниця дитинства. Вона здатна творити дива: лінивого може зробити працелюбним, зазнайку - знаючим, замкнутих у собі - відкритими. Найбільш цйкаві дітям рухливі ігри. Наприклад:" Гуси - лебеді", "Третій зайвий", "У річку - гоп!", "Щука і рибки", "Совушка", "Зайці і мисливці", "Вибий ведучого", "Хованки", "Квач" та інші.
Виховна робота в ГПД охоплює художньо - естетичне, екологічне, моральне, правове, патріотичне, трудове і фізичне виховання. Виховна година має певну тему кожного дня. Наприклад, це може бути бесіда, виготовлення виробів своїми руками, виставки робіт дітей, вікторини. По можливості йдемо на екскурсії не далеко від школи, переглядаємо мультфільми.
У групі завжди є діти, які потребують особливої уваги: діти. які мають відхилення у здоров"ї; діти, які живуть у неблагонадійних сім"ях; діти, які не встигають у навчанні. Тому й проводиться індивідуальна робота. Вихователь ще раз пояснює матеріал, яким не оволоділи учні під час уроків.
В кінці робочого дня ГПД є заняття за інтересами. Тут діти можуть грати в шашки, малювати, розфарбовувати, складати пазли та ін.

У групах подовженого дня вся навчальна і позакласна робота учнів проводиться у раціональному режимі, а також за постійної активності дитячого колективу.

 

 

 

 


Категорія: Група продовженого дня | Додав: zpzp (24.05.2012)
Переглядів: 4709 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]