|
Основою обдарованості є розвинена, стійка, яка не піддається ніякому тиску пізнавальна потреба – потреба в роботі розуму, радість від розумової праці. Обдаровані діти дуже рано настроюються на накопичення і переробку знань і відчувають по-справжньому комфортний стан тільки тоді, коли вони можуть спокійно ці знання здобувати.
До теперішнього часу накопичилося вже достатня кількість фактів, що свідчать про серйозність ролі пізнавальної потреби у розвитку здібностей, у тому числі високих здібностей (обдарувань). Як же розпізнати цю потребу, і в чому саме полягає її роль?Справа в тому, що від природи немає ніяких здібностей, є тільки задатки, тобто анатомо-фізіологічні передумови, які можуть перетворитися (а можуть і не перетворитися) у здатності. Задатки є у всіх, але у всіх різні. Їх необхідно розвивати, щоб перетворити в здібності. Сократ: "В кожній людині є сонце. Тільки дайте йому світити". Кожна школа - велика і мала, столична і сільська буде сонцесяйною на освітянському небосхилі завдяки розкритим талантам у своїх учнів. |
Вчителем школа стоїть...
Іван Франко З перших днів заснування у нашій школі працювали люди, слова яких мали великий філософський зміст, їх життя стало прикладом для прийдешніх поколінь.
Вчитель у селі – постать найбільш авторитетна, найбільш впливова, бо від нього залежить дуже багато: освіта, культура,традиції, моральний клімат, престиж населення, формування майбуття.Знання і величезний досвід вчителів минулих поколінь – невичерпне джерело для сучасних педагогів, взірець, гідний для наслідування.Наш обов'язок – зберегти цей досвід для нащадків. |
Учитель! Яке звичне і разом з тим містке слово! Учитель – це той, хто навчає, хто збагачує розум, відкриває невичерпну скарбницю знань і невмирущих цінностей. Все чисте й мудре – від учителя. Педагоги формують у свідомості учня поняття про життя, допомагають розрізняти де добро, а де зло. Це інтелігентні, освічені особистості, які вказують на помилки лише для того, щоб у подальшому житті їх не допускали. Учителям притаманна така риса, як проникливість. Вони бачать і коли учень не готовий до уроку, і якщо щось турбує підлітка. Вчитель знаходить дороги до найпотаємніших куточків дитячого серця. Вислухає, дасть гарну пораду, заспокоїть теплим словом і подарує щиру усмішку, що лине із глибини душі...
|
Золота чи срібна медаль не повинна бути самоціллю навчаючись у школі. Але ця нагорода є шанованою відзнакою всіх здобутків та успіхів у навчанні випускника школи. Кожна така медаль є, ніби, черговою цеглинкою основи тої виправданої честі і слави будь-якого навчального закладу. Тож, ми повинні не тільки не забувати наших медалістів, а й завжди ставити у приклад наступним поколінням. Багато із випускників-медалістів є вже батьками дітей, які зараз навчаються в школі. Маємо сподівання, що їм буде особливо приємно прочитати знайоме прізвище, побачити фото у почесній галереї випускників-медалістів "Золотий фонд школи" на нашому сайті і, хоча б пошепки, з гордістю сказати: "Це моя мамка" чи "Це мій татко"...
|