Всього матеріалів в каталозі: 55
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 »

Кізман Кінга:
Лише справжній творець може бути художником у душі.


Саме справжнім художником можна назвати нашу односельчанку – молоду, перспективну Кінгу Кізман.

Творчі особистості | Переглядів: 1212 | Додав: zpzp | Дата: 11.01.2013

  • Президент школи
  • Заступник президента
  • Культурно-масова комісія
  • Навчальна комісія
  • Комісія дисципліни і порядку
  • Трудова комісія
  • Інформаційна

 

Учнівське самоврядування | Переглядів: 1140 | Додав: zpzp | Дата: 21.08.2012

Дорога життя різнобарвна і різнокольорова. Світлою зупинкою на ній була і буде школа – Країна дитинства, яка зігріває своїм теплом і завжди привітно відчиняє назустріч двері.

Здрастуй, школо моя, незрадлива сім’я,
Кожен день зустрічатися – свято.
Ти – колиска моя, берегиня моя,
Ти – держава, і гімн мій, і прапор.

Школа - це колиска дитинства і юності. Ми маємо надію, що тут стане на крило ще не одне покоління, принісши славу і шану рідному Кольчину.

Сторінки історії школи | Переглядів: 1439 | Додав: Svitlana | Дата: 24.07.2012

 
Педагог – це освіта, а в освіті – цілий світ. Бо саме вчителі, торуючи педагогічну стежку, йдучи шляхом любові і добра, допомагають кожній дитині самореалізуватися, розвинути свої здібності, стати гідною людиною і зробити світ кращим.
Увесь наш світ – строката мозаїка особистостей, що прагнуть зробити його кращим. І до цієї мети кожен іде своїм шляхом: через творчість, професію, родину. Та є поміж нас люди, яких життя благословило поєднати усі ці три дороги у єдиний шлях любові і добра. Це вчителі. Дуже важливо, щоб про працю кращих педагогів дізналися, проблеми зрозуміли, а здобутки – гідно поцінували.
Творчі особистості | Переглядів: 1452 | Додав: Svitlana | Дата: 20.06.2012 | Коментарі (0)

Робота ГПД в Кольчинській ЗОШ I - III ступенів
В 2018-2019 н. р. в Кольчинській ЗОШ I- III ст. працюють три групи продовженого дня:
  Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомогає організувати найсприятливіші умови для їх відпочинку, навчання і виховання. Режим дня в групах відповідає психологічним і віковим особливостям учнів. Робота в групах подовженого дня складається з двох напрямків: виконання домашніх завдань(самопідготовка) і ігрової діяльності, тобто відпочинку. Важливими структурними компонентами режиму дня ГПД є спортивна година, самопідготовка, виховна година, індивідуальна робота і заняття за інтересами.
  
Група продовженого дня | Переглядів: 4668 | Додав: zpzp | Дата: 24.05.2012

Магдалина Іванівна Масалова:

   У вільний від роботи час, коли є можливість «зануритись в себе», я досить часто виливаю свої думки на клаптик паперу. А поступово, ті думки перетворюються у вірші. Так, з семи років, моїм хобі є складання віршів. А спонукала мене до творчості участь у дитячій програмі «У світі казок», що транслювалася на одному з ужгородських каналів. Спочатку це були простенькі, по-наївному дитячі вірші, а згодом, це стали зрілі, відшліфовані часом вірші. Далі стали частішими публікації в газетах, читання віршів на літературних вечорах.

       У віршах можна відчути суперечливі емоції: хочеться        кудись мчати чи замислитися про вічне, розсміятися          чи впасти у зневіру.

Тож писати вірші – це поклик моєї душі.


Творчі особистості | Переглядів: 1091 | Додав: zpzp | Дата: 07.05.2012 | Коментарі (0)

Гурток  ''Умілі руки''

Керівник

гуртка:  Пушкарович І.В.

Мета гуртка:

  • створення оптимальних умов для активної різноманітної праці дітей на заняттях;
  • прищеплення любові до народної культур;
  • збагачення що заняття духовний світ учнів, навчаючи їх розуміти прекрасне, цінити і примножувати його.

 

 

Гурткова робота | Переглядів: 3223 | Додав: zpzp | Дата: 03.05.2012

"Не кажи і не роби нічого поганого
навіть тоді, коли ти наодинці з собою.
Учись надто більше соромитись самого себе,
ніж інших"

Демокріт


Правове виховання | Переглядів: 1171 | Додав: zpzp | Дата: 22.04.2012 | Коментарі (0)

Мар'яна Федорівна Сидор:
Одного сонячного літнього дня захотілося написати вірш. Це було у 2007 році. З того часу, коли приходить натхнення, беру записник  і пишу слово за словом, рядок за рядком.
Мої вірші—це "мої одкровення”. Вони про щастя та горе, кохання та нездійснені мрії, патріотичного характеру.
Я не вважаю себе поетом. Те, що пишу,— це для душі.


Творчі особистості | Переглядів: 1063 | Додав: S_Admin | Дата: 10.04.2012

Положення про учнівське самоврядування

 

  • Мета
  • Завдання
  • Вибори членів учнівського самоврядування
  • Старостат
  • Заохочення і покарання учнівського комітету школи
  • Облік роботи
  • Напрям навчальної комісії
  • Напрям трудової комісії
  • Напрям культмасової комісії

 

Учнівське самоврядування | Переглядів: 4309 | Додав: zpzp | Дата: 08.04.2012