Кожна дитина почуває себе у безпеці тоді, коли знає, як правильно діяти у тій чи іншій екстремальній ситуації. Сьогодні, навчаючи дітей правилам дорожнього руху, ми закладаємо надійний фундамент знань на майбутнє. Адже з кожної маленької дитини колись виростають дорослі люди, а потім – батьки, які будуть передавати свої знання та вміння наступним поколінням.
З 17 по 21 травня в нашому освітньому закладі пройшов І- й етап Тижня безпеки дорожнього руху, в плані якого було передбачено різноманітні заходи щодо формування основ безпечного поводження дітей на дорогах та вулицях міста.
Профілактична робота з проблем травматизму дітей на дорогах, пошук шляхів їх подолання та питання попередження дорожньо-транспортного травматизму, були розглянуті впродовж 6-го Глобального тижня дорожнього руху.
На протязі тижня класні керівники провели індивідуальні та групові бесіди з учнями, що мають велосипеди, роликові ковзани, скейти та інші сучасні засоби переміщення з питань безпеки дорожнього рух.
Вчителем інформатики Пертушевою О.Г. було здійснено випуск тематичних буклетів з правил дорожнього руху за участі учнів 9-11 класів.
Єдиний національний урок «Будь помітний на дорозі» відбувся 21 травня 2021 року в кожному класному колективі закладу. Закінчився урок повторенням правил дорожнього руху та вибором безпечної дороги до закладу.
Діти під час проведення заходів розгадували загадки, малювали дорожні знаки, грали в рольові ігри.
Проведена робота була змістовною, корисною, цікавою і сприяла повторенню, вивченню та закріпленню знань з правил дорожнього руху. Діти показали достатній рівень знань з правил дорожнього руху. Всі заходи під час проведення тижня безпеки дорожнього руху пройшли на належному рівні. Кожен день був цікавим, корисним та різноманітним. Подібні заходи проводяться в нашому освітньому закладі систематично і допомагають у доступній формі пояснити дітям, що виконання правил дорожнього руху – це їхня безпека та сприяють формуванню у дітей ціннісного ставлення до власного життя та здоров’я, популяризації правил дорожнього руху серед вихованців, формуванню адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.
ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО
|