У другому класі НУШ юні здобувачі освіти продовжують подорож неймовірним світом навчання. Учні й надалі повторюють вивчене у першому класі та дізнаються нові цікавинки з математики та української мови, курсів «Я дсліджую світ» та «Мистецтво». А щоб допомогти учням зробити навчальний процес ще захопливішим, вчителі готують чимало цікавих вправ і корисних дидактичних матеріалів.
НУШ – це не про сидіння за партою з рукою на руці. Це рух, навчальні ігри, експерименти та багато творчості. Заморожувати лід, вчитись платити за проїзд у громадському транспорті та робити покупки в супермаркеті, щоб вміти рахувати гроші та бути ощадливими, – так навчаються в НУШ.
Що в першому, що в другому класах немає оцінок. Тобто учням не ставлять звичні бали або смайлики за правильно чи неправильно виконане завдання (так, смайлик – це теж оцінка). Натомість, є формувальне оцінювання – коли школярів не порівнюють між собою чи з певним еталоном. Важливо лише те, як змінились результати учня/учениці, порівняно з його/її ж результатами в минулому.
Відсутність бальної оцінки не означає відсутність оцінювання. Учитель відслідковує, чи учням усе вдається і з чим потрібна допомога. Для спонукання вчитель не використовує слово “неправильно”, а каже: “Молодець, та подумаймо, як можемо покращити твою роботу”, “Що б ти тут змінив/-ла?” тощо. Тобто учень має сам спробувати знайти та виправити помилку і відчути себе таким чином переможцем.
Зміна освітнього середовища – ще й про те, чи замість звичного класного куточку на стінах висять дитячі доробки, цікаві факти про світ чи й про самих учнів. Саме це мотивує найбільше – гордість від того, що мій малюнок висить на стіні поряд з малюнками моїх однокласників. Другокласники вчаться робити припущення, перевіряти його на практиці, занотовувати та робити висновки. Вчитися по-новому: цікаво, пізнавально, реально!
ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО
|