16:28
Лідерами не народжуються, ними стають з часом….

Лідерські якості притаманні кожній людині, а те чи вона їх  розвиває чи ні залежить в більшості від середовища та  людей в якому вона  знаходиться.

Діти -  це майбутнє нашої країни, а  у встановленні лідерства одну з  головних ролей відіграють  вчителі,  і саме їм потрібно  звернути увагу на учнівський  колектив класу та виділення  лідерів серед дітей. Лідером може бути лише та особа,  яка користується авторитетом  серед оточення, виправдовує їхню довіру.

«Роль педагога-організатора щодо формування навичок лідерства у підлітків" - тема семінару-практикуму, який був проведений на базі нашої школи 31 жовтня 2012 року. В цей святковий день до нас завітали як педагоги, так і учні-лідери інших шкіл, для того, щоб прийняти участь у тренінгу на тему «Справжньому лідерові немає необхідності вести .... йому цілком досить вказати шлях». Важливим етапом зібрання було таємне голосування між учнями, на якому необхідно було обрати  голову районної учнівської ради «Лідер».

Семінар розпочався презентацією школи та виховної роботи, яку представили директор школи Х.В. Удут та заступник по виховній роботі Е.О. Чечур. «Родзинкою» дня став тренінг, яким керувала педагог-організатор Масалова М.І. Учасникам семінару було запропоновано ряд цікавих завдань, за допомогою яких можна було виявити лідера та його якості.

Розпочався тренінг знайомством, під час якого були сформовані по 2 команди з  педагогів-організаторів та учнів-лідерів. Знайомство проходило жваво та емоційно. Групи дали назви своїм командам – «Живчики», «Посмішка», «Смайлики», «Енергійні». Далі слідувала вправа «Очікування», де учасники висловлювались щодо своїх очікувань від даного семінару. Відчувалось пожвавлення під час гри «Катастрофа на повітряній кулі» та гри «Невербальне спілкування» Педагог-організатор Масалова М.І. представила учасникам семінару свою власну карту життя, а далі запропонувала, щоб вони спрезентували свою карту життя на аркуші паперу і показали її на загал, тобто поділилися з залом, адже відкритість людини перед іншими – це один із шляхів до успіху. Під кінець тренінгу всі команди намалювали на ватмані свою дружню групу і ця вправа була доказом того, що творчість, цілеспрямованість, наполегливість і звісно пошук та почуття гумору притаманні як  педагогам-організаторам, так і представникам учнівських рад шкіл.

Запеклою була боротьба під час конкурсу «Ерудит» проведений Г.І. Диганич, де команди змагались один з одним на кращу ерудицію, швидкість, інтелектуальний розвиток. На тренінгу панувала дружня атмосфера, де були і сміх, і сльози, і радість, і відвертість.

Прикрасили це свято виступи учнів школи, де можна було побачити таланти співати та декламувати. За проведенням семінару спостерігали заступник начальника районного відділу освіти О.І. Тулюк, завідуюча методичним кабінетом Г.І. Диганич та методист  М.К. Абель, які приклали своїх зусиль для того, щоб семінар був цікавим, змістовним та інноваційним. А на завершення відбулися вибори голови районної  учнівської ради «Лідер», які провела заступник начальника районного відділу освіти О.І. Тулюк. За кількістю голосів головою районної учнівської ради стала учениця Верхньокоропецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Крістіна Труш. Радує той факт, що заступником голови районної ради «Лідер» обрано нашу ученицю 11-Б класу Валентина Тихончук.

Варто відзначити,  що осіння погода і ласкаве сонечко посміхалися всім присутнім, що і додавало настрою.

Отже, лідерські якості є у кожної людини, слід тільки їх розвивати та втілювати у життя. І, можливо, після семінару дехто з учасників стане в душі сміливішим, не відступатиме і завжди буде йти вперед. Адже лідер повинен сприяти задоволенню потреб та інтересів інших його членів. Висновком є те, що з кожним роком кількість учнів та педагогів у програмі «Лідер» треба збільшувати і допомагати їм виражати лідерські якості.

 
Категорія: Події | Переглядів: 3029 | Додав: zpzp | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]