Становлення та розвиток справді демократичного суспільства неможливі без дотримання основних прав людини. Одним із таких прав є право на отримання освіти, незалежно від фізичного розвитку та стану здоров’я, а найважливіших чинників прогресивного розвитку суспільства - милосердне та дбайливе ставлення до дітей, які не можуть вести повноцінне життя внаслідок порушень фізичного та психічного розвитку.
Головне, щоб діти повірили у себе, у свої можливості вчитися так, як і звичайні учні, отримувати радість від пізнання нового не тільки на уроках, але і в житті.
Наша школа спрямувала свою роботу на пристосування освітнього простору до дітей із особливими потребами .Вчителі школи, задіяні в роботі з учнями інклюзивного навчання використовують особистісно-орієнтовані підходи у освітньому процесі, застосовують індивідуальні, групові форми роботи з урахуванням різних видів порушень.
Визнання прав дітей з особливими освітніми потребами, їх інтересів, потреб, надання допомоги у процесі соціалізації та вибору професійної діяльності є надзвичайно важливим на сучасному етапі розвитку освіти в Україні.
"Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця", - так звертався до вчителів один із найвеличніших педагогічних діячів сучасності В. О. Сухомлинський. У повній мірі ці мудрі слова стосуються і дітей з особливими потребами. Адже ,всі добре розуміємо ,що школа – для всіх дітей. Саме під таким гаслом повинні працювати всі вчителі освітніх закладів сучасної демократичної України.
ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО |