Головна » Статті » Методична робота » МО природничо-математичного циклу

Урок з математики у 5 класі на тему: "З любов’ю до рідного краю. Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами"
МЕТА:

узагальнювати і систематизувати вміння виконувати дії з десятковими дробами, вдосконалювати навички розв’язувати задачі, рівняння, формувати пізнавальну, інформаційну, самоосвітню компетентність.

Розвивальна:

розвивати увагу, мислення, пам’ять, культуру математичного мовлення;
вміння і навички щодо розв’язування завдань та їх оформлення.

Виховна:
виховувати уважність, кмітливість, акуратність, працьовитість, самостійність, дисциплінованість.
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань, умінь та навичок.
Обладнання: комп’ютер, картки з індивідуальними завданнями.

Епіграф уроку:

«Перед людиною до розуму три шляхи:
шлях роздумів - найшляхетніший,
шлях наслідування –найлегший шлях,
шлях особистого досвіду –
найтяжчий шлях»

Конфуцій

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент
Учитель вітається з учнями та перевіряє готовність до уроку
Емоційна настанова
- Сьогодні на уроці я розраховую на вашу підтримку та допомогу. Я сподіваюсь на успішну працю, що на уроці ви зможете показати свої знання, уміння, кмітливість. То ж будьте уважними, думайте, запитуйте, пропонуйте, оскільки нам разом з вами йти шляхом до істини.
- Кожному з вас хочу побажати, щоб на цьому уроці ви були:
«У»- успішними
«С» - спокійними
«П» - прогресивними
«І» - ініціативними
«Х» - хоробрими
II. Мотивація навчальної діяльності
   В далеку давнину жив на світі юнак, який шукав істину. Хтось підказав йому, що в горах є печера, а в ній глибокий колодязь. 
-Спитай у колодязя :«У чому істина?» І він повідає тобі про це.
   Юнак знайшов колодязь і запитав. І той відповів йому: «Іди на площу свого селища,там знайдеш те, що шукаєш.» Сповнений надій, хлопець пішов на площу, і яким великим було його здивування, бо нічого, крім трьох торгових лавок там не було. В одній продавали шматочки дерева, в другій – шматочки метала, а в третій – тоненькі дротики. Здавалося, що ніщо і ніхто жодною мірою не стосується істини.
   Розчарований повернувся юнак до колодязя, щоб спитати пояснень, але в ньому було тільки зображення луни.
   Одного разу, місячної ночі, він почув звуки чарівної музики. Хтось натхненно грав на гітарі. Юнак підійшов до граючого і задивився на його пальці, вони ніби танцювали по струнам. Потім почав розглядати гітару і тут несподівано його вразило приємне відкриття: інструмент виповнений із тоненьких дротиків - струн, метала та дерева.
Юнак зрозумів слова колодязя: «Нам вже дано все, чого ми потребуємо. Наше завдання зібрати все за призначенням. Багато чого не має значення, поки ми розглядаємо окремі факти, фрагменти, але вони з’єднуються, виникає щось нове.»
Повідомлення теми і мети уроку
-Отже і ми сьогодні будемо шукати істину.
-Протягом декілька уроків ми вивчали окремі арифметичні дії з десятковими дробами, а сьогодні складемо їх в єдине ціле, будемо розв’язувати вправи на всі дії з десятковими дробами: приклади, задачі, рівняння, згадаємо порівняння та округлення десяткових дробів.
   Підготуємо наші зошити до роботи. Пам’ятайте, що під час роботи з діловою документацією, її треба вести старанно, охайно, уважно ставитися до цієї справи.
1. Кросворд-розминка.
(На дошці написано завдання, яке учні усно виконують у довільному порядку, а результати записують до кросворду.)
Дивитися, Завантажити:
конспект   та презентація уроку 
Категорія: МО природничо-математичного циклу | Додав: zpzp (25.03.2013)
Переглядів: 1307 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]