Головна » Статті » Методична робота » МО природничо-математичного циклу

МО вчителів природничо-математичного циклу: структура, діяльність
Cклад методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу:

Науково-методична проблема,
над якою працює методичне об’єднання
 вчителів природничо-математичного циклу
"Необхідність періодичного узагальнення й систематизації інформації з природничих дисциплін шляхом впровадження інноваційних технологій"
Проблема виховання й роботи з дітьми існує стільки, скільки існує педагогіка. У певні періоди людської історії вона диктувала прагнення панівної верхівки суспільства повністю нівелювати особистість,перетворити цілі народи на слухняних маріонеток. У інші епохи в плеканні неповторної індивідуальності вбачали сенс педагогічної діяльності, перспективу поступу держав і людства в цілому.                                                                        
Основною формою організації навчальної діяльності практично в усіх країнах світу є класно-урочна система. Будучи прогресивною протягом чотирьох століть поспіль, сьогодні вона перестала задовольняти потребу суспільства у світі й потребує вдосконалення. Причиною цього стало як закономірне й неминуче зростання обсягу загальноосвітніх знань,що підлягають обов’язковому засвоєнню, так і зміна вимог суспільства до освіти.
Двадцять перше століття кидає виклик усьому, що нас оточує. Стрімко змінюється техніка та технології, і щоб не відчути себе викинутими за борт сучасного життя,треба постійно вчитися. У наш час відбуваються глобальні зміни суспільних, культурних, освітніх цінностей людства. Зміни у свідомості кожного учителя,  в системі його ціннісних орієнтацій ведуть за собою трансформацію педагогічної діяльності, глобальний переворот у змісті освіти, методиках та технологіях навчання і виховання. Демократичні перетворення останніх років в Україні, законодавчо закріплене право на свободу педагогічної творчості, гуманізація навчально-виховного процесу в цілому, вивільнили творчий потенціал учителів, а отже сприяли широкому запровадженню педагогічних інновацій у масову практику. Учитель повинен завжди й у всьому спонукати учнів до роботи думки й нормально вести їх до мети самостійного мислення. Одним із найважливіших засобів, що спричиняють виконанню цього завдання, є проблемне навчання. Суть проблемного навчання полягає у створенні перед учнями проблемних ситуацій у процесі спільної діяльності учнів і вчителя. Таке навчання здійснюється за загальною схемою: учитель створює проблемну ситуацію, учні аналізують її, усвідомлюючи невідоме для себе, і шукають способи розв’язання проблеми.
Результатом проблемного навчання є нові знання, уміння та способи розумової діяльності. А основою  проблемного навчання є урок. Значний обсяг навчальної інформації з природничих наук, який вивчається учнями, вимагає періодичного узагальнення й систематизації, виділення основного й суттєвого. Це дає учням поглиблено розуміти суть вивчених явищ та закономірностей, виробляти правильний науковий світогляд, застосувати загальнонаукові методи.
Проблемні питання, над якими працюють члени методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу на 2017/2018 навчальний рік
 
******
 
Завдання МО на 2017–2018 навчальний рік
У цьому навчальному році методичне об’єднання природничого-математичного циклу продовжуватиме працювати над проблемою: «Необхідність періодичного узагальнення й систематизації інформації з природничих дисциплін шляхом впровадження інноваційних технологій».
  • Надання допомоги вчителям, у розвитку їхньої майстерності, як комплексу професійних знань, умінь та навичок.
  • Вивчення, вдосконалення та впровадження кращого педагогічного досвіду.
  • Ознайомлення з новинками психолого-педагогічної, методичної літератури.
  • Робота над впровадженням авторських програм з фізики, географії, біології.
  • Формування комп’ютерної грамотності вчителів.
  • Методично правильне проведення сучасного уроку.
  • Організація і проведення методичних тижнів з:
    • інформатики, математики - листопад (четвертий тиждень) 2017 р.;
    • географії - грудень (другий тиждень) 2017 р.;
    • біології  - березень (третій тиждень) 2018 р.;
    • фізики, астрономії, хімії - квітень (третій тиждень) 2018 р.. 
План засідань МО вчителів природничо–математичного циклу на 2017–2018 н.р.:
 
 
Категорія: МО природничо-математичного циклу | Додав: Bilanych (05.04.2012)
Переглядів: 4928 | Рейтинг: 4.2/10
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]