06.12.2021, 10:12 | |
Cклад методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу:
«Оновлення освітніх процесів на уроках природничо- математичного циклу з урахуванням вимог сучасної школи» Проблема виховання й роботи з дітьми існує стільки, скільки існує педагогіка. У певні періоди людської історії вона диктувала прагнення панівної верхівки суспільства повністю нівелювати особистість,перетворити цілі народи на слухняних маріонеток. У інші епохи в плеканні неповторної індивідуальності вбачали сенс педагогічної діяльності, перспективу поступу держав і людства в цілому.
Двадцять перше століття кидає виклик усьому, що нас оточує. Стрімко змінюється техніка та технології, і щоб не відчути себе викинутими за борт сучасного життя,треба постійно вчитися. У наш час відбуваються глобальні зміни суспільних, культурних, освітніх цінностей людства. Зміни у свідомості кожного учителя, в системі його ціннісних орієнтацій ведуть за собою трансформацію педагогічної діяльності, глобальний переворот у змісті освіти, методиках та технологіях навчання і виховання. Демократичні перетворення останніх років в Україні, законодавчо закріплене право на свободу педагогічної творчості, гуманізація навчально-виховного процесу в цілому, вивільнили творчий потенціал учителів, а отже сприяли широкому запровадженню педагогічних інновацій у масову практику. Учитель повинен завжди й у всьому спонукати учнів до роботи думки й нормально вести їх до мети самостійного мислення. Одним із найважливіших засобів, що спричиняють виконанню цього завдання, є проблемне навчання. Суть проблемного навчання полягає у створенні перед учнями проблемних ситуацій у процесі спільної діяльності учнів і вчителя. Таке навчання здійснюється за загальною схемою: учитель створює проблемну ситуацію, учні аналізують її, усвідомлюючи невідоме для себе, і шукають способи розв’язання проблеми.
Проблемні питання, над якими працюють члени методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу на 2021/2022 навчальний рік
******
Завдання МО на 2021–2022 навчальний рік У цьому навчальному році методичне об’єднання природничого-математичного циклу продовжуватиме працювати над проблемою: «Необхідність періодичного узагальнення й систематизації інформації з природничих дисциплін шляхом впровадження інноваційних технологій».
План засідань МО вчителів природничо–математичного циклу на 2021–2022 н.р.:
| |
| |
Переглядів: 162 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |