06.12.2021, 09:33 | |
Основним завданням виховної роботи педагогів є підвищення рівня вихованості, загальної культури спілкування і поведінки учнів, вміння реалізувати свої здібності, представити таланти, враховуючи сучасні зміни, перетворення, вимоги як в суспільстві, так і у характерах й відносинах дітей. В 2021-2022 н.р. до складу методичного об'єднання класних керівників входить 22 вчителів, зокрема:
Тому, в 2021-2022 навчальному році проблемне питання МО класних керівників – «Створення сприятливо-стимулюючих умов для розвитку життєвих компетенцій школярів». Методи та форми виховної роботи класні керівники школи щороку удосконалюють та видозмінюють, акцентуючи свою увагу на широке впровадження інноваційних технологій. Адже, зацікавити, здивувати і розкрити можливості сучасної дитини не так легко. Тому, вчителі – наставники спрямовують свою діяльність перш за все на широкий спектр різноманітної методичної літератури, призначеної на допомогу класному керівнику і, звичайно, за основу беруть програму основних орієнтирів виховання. Виховний процес – безперервний, різнобічний, але надзвичайно цікавий, тому вдалий і правильний підхід до врахування вікових особливостей учнів, їх інтересів, системність в роботі – є запорукою успіху як класних керівників, так і виховання дітей в цілому. Важливим фактором для розв’язання завдань класні керівники вважають індивідуальну роботу з кожним учнем, тому виховання особистості, яке грутнується на індивідуальному підході планують відповідно до принципів гармонійності, єдності навчання і виховання, цілісності виховних впливів. Класні керівники найкраще знають свої учнівські колективи і змінюють свою роль залежно від потреб дітей. Адже, вони – організатори, консультанти, радники. Починаючи з Дня знань, тематичних годин спілкування, тренінгових занять, різноманітних конкурсів, змагань, екскурсій та походів, вікторин, круглих столів, конференцій та незабуваючи традиційні й державні свята, відпочинок і оздоровлення виховний процес продовжується… І з нетерпінням наставник знову чекає свого вихованця. А учні, переступаючи з року в рік через поріг школи набувають нових знань, вмінь, навичок, формуючи власний світогляд та життєву позицію, свої громадянські права і обов’язки, вміння творити власну долю, і просто зростати чуйними та щирими дітьми. А батьки радіють, не помічаючи, що свято Першого дзвоника ось - ось перетвориться на відлуння шкільного прощального вальсу… Алгоритм діяльності МО класних керівників
Циклограма діяльності Профілактична діяльність
Відповідно до плану роботи загальноосвітнього закладу, плану виховної роботи класного керівника та календаря свят Екскурсійна діяльність Один раз на місяць – проведення екскурсії та відвідання театру відповідно до плану роботи загальноосвітнього навчального закладу та плану роботи класного керівника; під час канікул можлива екскурсія за межі селища, міста Розвиток пізнавальної активності учнів І семестр
ІІ семестр
Патріотичне виховання І семестр
ІІ семестр
Розвиток творчої активності учнів Залучення учнів до роботи у гуртках і секціях; участь учнів у концертах і творчих конкурсах у загальноосвітньому закладі та за його межами Розвиток самоврядування у класі І семестр
ІІ семестр
Реалізація технології збереження здоров’я у навчанні та вихованні Забезпечення участі класу у шкільних (районних) туристичних і спортивних змаганнях; спільно з медичним працівником та батьками проведення диспансеризації учнів; участь в екологічних акціях, озеленення класу (школи); взаємодія з відповідними службами загальноосвітнього навчального закладу та участь у загальношкільних заходах відповідно до плану роботи навчального закладу Психолого-педагогічний супровід учнів Відповідно до плану роботи практичного психолога загальноосвітнього навчального закладу: психологічне обстеження учнів соціально-психологічною службою; проведення психолого-педагогічного консиліуму; надання індивідуальних консультацій практичним психологом та соціальним педагогом Робота з учителями-предметниками Консультації за підсумками навчальної діяльності; залучення учнів до проектної, пошукової, науково-дослідницької роботи та участі в учнівських олімпіадах, турнірах, конкурсах з навчальних предметів; виконання рекомендацій учителів-предметників щодо проведення виховних заходів (відвідування музеїв, театрів, тематика виховних годин під час проведення « предметних» тижнів тощо ) Взаємодія з батьками Організація та проведення батьківських зборів; вибори батьківського комітету (за потреби); залучення батьків до участі у виховних заходах; надання практичним психологом і вчителями-предметниками консультацій батькам | |
| |
Переглядів: 173 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |